Jak najlepiej zorganizować przeprowadzkę biura?
Musisz przygotować sprawną przeprowadzkę biura? Dowiedz się, jak to zrobić z naszego artykułu. Zapraszamy do lektury!
Zaplanuj każdy etap
Przeprowadzka biura to wieloetapowy proces, który wymaga dobrego zaplanowania. Warto już kilka tygodni przed datą przenosin wyznaczyć osoby odpowiedzialne za poszczególne czynności. Konieczne będzie zaopatrzenie firmy w dużą ilość pudeł i folii bąbelkowej. Wyznaczenie małych zadań i przydzielenie ich konkretnym osobom pozwoli uniknąć zamieszania. Przyda się również osoba-koordynator, która będzie czuwać nad całością przeprowadzki.
Dokładne pakowanie
Pakowanie i przeprowadzka magazynów czy biur zajmie co najmniej kilka - kilkanaście dni. Musimy zadbać o dokładne zapakowanie i zabezpieczenie sprzętu biurowego oraz dokumentacji. Priorytetem jest nie tylko ich nieuszkodzenie w transporcie, ale również uchronienie poufnych danych przed kradzieżą czy zgubieniem. Warto skorzystać z pomocy zaufanych firm transportowych, szczególnie tych specjalizujących się w przeprowadzkach przedsiębiorstw.
Przygotowanie nowego miejsca
Zanim przewieziemy rzeczy do nowej lokalizacji firmy, musimy zadbać o jej odpowiednie przygotowanie. By cały proces przebiegł szybko i bez komplikacji, nowe lokum musi być już wysprzątane. Konieczne jest też ustawienie nowych stanowisk pracy oraz zapewnienie podłączeń prądu, internetu etc. tak, by przewiezione pudełka można było od razu rozpakować i umieścić we właściwych miejscach. Czas to pieniądz, a przestoje w pracy dają wymierną stratę dla przedsiębiorstwa. Z tego powodu warto dokładnie zaplanować datę przeprowadzki firmy. Warto zrobić to w okresie luźniejszym dla firmy, można wykorzystać weekend lub okres posezonowy. Po dokładnym zaplanowaniu i wyznaczeniu osób odpowiedzialnych proces przeprowadzki powinien przebiec dość sprawnie. W małych i dużych miastach jak Kraków, Warszawa, Wrocław warto skorzystać z usług firm przeprowadzkowych. Sprawna przeprowadzka biura